Nog even bibberen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Nog even bibberen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Nog even bibberen

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

22 Februari 2013 | Nederland, Zwijndrecht

Hoi allemaal,

Nog even rillen in dit kille kikkerland en vanaf dinsdag zweten aan de overkant van de grote plas. We hebben er veel zin in. Hier komt de lente toch nog niet, dus daar hoeven we niet op te wachten.
De tassen zijn zo goed als gepakt, de accu's opgeladen.
Maandag nog wel even een paar uur werken maar daarna gaan we onze eigen accu opladen.

Ondanks dat we veel reizen is elke nieuwe bestemming ook weer een beetje spannend, een beetje mystiek, een beetje een avontuur.
Jullie zijn van ons gewend dat we jullie goed op de hoogte houden. Dat zal vanaf de plaatsen langs de kust en in Frans Guyana wel lukken. We zijn echter ook 10 dagen in het tropisch regenwoud zonder telefoon en naar verwachting ook zonder internet. Dus dan is er radiostilte.

Liefs van nnar(nini, nico, astrid, rob).

• 22 Februari 2013 - 23:04

Anne-Mascha:

Lieve Nico, Nini, Astrid en Rob,

alvast heel erg veel plezier tijdens jullie volgende grote reis. Goed op elkaar letten, want wij kunnen dit vanaf de andere kant van de plas dit keer lang niet zo goed doen! Dus niet weglopen van de groep, goed op je spullen letten en blijf op het juiste amazonepad.

Heel veel liefs van RAMM (Richard, Anne-Mascha, Merijn en Merle)

• 23 Februari 2013 - 07:30

Katinka:

Tja... Bij de groep blijven, op je spullen letten...het zijn stuk voor stuk goede adviezen. Toch lukt het deze vier altijd om weer iets geks anders mee te maken wat tot dan toe niet aan de orde is geweest en waar nog geen advies op is geweest! Ik geef het dus op met de adviezen en reken er maar op dat hoe ouder hoe wijzer van toepassing is.
    Veel plezier en dikke kus van BIKE.

• 23 Februari 2013 - 08:43

Tijmen :

Liefen opa en oma en Nico en niene.

Fijne vakantie!!!! We gaan julie misen.
    Ik kan niet wagten. Julie van Schiphol te halen.
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Tijmen

• 23 Februari 2013 - 08:49

Daphne:

Wat een heerlijk vooruitzicht! Geniet ervan, wij redden ons wel in deze diepvries.

X Daphne

• 23 Februari 2013 - 09:25

Elvira:

Is er nog plek in de koffer? :)

Groetjes Elvira

• 23 Februari 2013 - 10:56

Rob:

Even een reactie op jullie min of meer verontrustende berichtjes. Ik weet dat ik degene bent die weleens eens open staat om aan een verassing deel te nemen, maar wat kan er daar nu eigenlijk mis gaan. Zoenen met een piranja of met de hoge bomen aap...... nee joh die wagen zich niet aan dit prachtig stukje overgewicht. Een verkeerde afslag in het bos.... onmogelijk zijn er namelijk niet. Oke dat is niet helemaal waar er is er een, maar daar staat een groot bord met als tekst nog 45Km rechtdoor voor de liefhebbers en na 25M links af voor de dorstige wandelaars, kan dus ook niet misgaan. Tja en veder moeten we het afwachten, zoals N schreef avonturen! Ik ben er helemaal klaar voor, maar nu de eerste uitdaging...... hoe gaat deze berg weer in de reistas komen zodat het er min of meer weer toonbaar uitkomt. (je weet immers maar nooit wie je tegen komt) Jammer Elvira nu even geen plek en Tijmen voor je het weet zitten we weer in een zwembad. En voor de N&N vrouwen luister naar je vent deze periode!! Al weet ik uit ervaring dat dit nogal moeilijk is. (ha ha,)
    Knuf Rob

• 23 Februari 2013 - 11:58

Olive Mag En Sven:

Maak er zoals gewoonlijk wat moois van!
    Enne op de terugweg de zon en de warmte meenemen! Dan aullen wij vast de BBQ aansteken!
    Oh voor het lentegevoel: er zijn 2 lammetjes geboren!
    Ze drinken helaas niet bij de mama, dus wij hebben er 2 (vr)eetzakken bij!
    Heel veel plezier en tot snel. Dikke kussen van Olive en Mag en een grote kwijlkus van Sven!