In het olympisch dorp - Reisverslag uit Whistler, Canada van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu In het olympisch dorp - Reisverslag uit Whistler, Canada van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

In het olympisch dorp

Door: Narr

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

14 September 2016 | Canada, Whistler

Vandaag naar Whistler gereden. Hier waren in 2010 de skiwedstrijden van de olympische spelen.
Een heel mooie route met veel stijgingen en dalen en haarspeldbochten. Maar ook prachtige stopplaatsen om van het uitzicht te genieten.
Het weer is super. Ruim 25 graden en de hele dag volop zon. Dan ben je de koude nachten van ongeveer 5 graden gauw vergeten.
Whistler is in de zomer een mountainbike plaats. Zo wordt met de liften net zo veel verdiend als in de winter met skiers. Bovendien zijn er veel toeristen die naar boven willen om van het uitzicht te genieten. Wij zijn beneden gebleven. We zijn al 2 keer in een lift de berg op geweest en 60 dollar p.p. voor nog een keer hoeft niet zo. Wij hebben lekker gegeten van die munten. Ook super. Nu weer op de camping. Hier is uitzonderlijkerwijfs de wifiverbinding een keer echt goed. Daarom krijgen jullie nu weer wat lezen. Meestal moeten we het doen met een whatsup + een fototje.
Morgen gaan we met de veerboot naar Vancouver Island. Daar reizen we een volle week rond. Er staan ook nog 3 mooie excursies op het programma.
Met ons gaat het verder prima. Er wordt goed gesnurkt in de camper. En met alle comfort aan boord is het goed te doen.
Liefs nnar.

• 14 September 2016 - 10:24

Rik Jonkers:

Hee schattekes.

Geniet er nog van en stuur die koude nachten maar door naar ons, we zweten wat af hier.
    Big hit in Nederland is de muggenetende plant, de beste investering ooit..
    Groet, Rik.