Home, sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Home, sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Home, sweet home

Door: 4opweg

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

13 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

De afsluiting.

Zaterdag overdag Las Vegas voor de laatste keer onveilig gemaakt.
En nog maar even geshopt ook.

Om 17:30 uur airport shuttle.

Met een uur vertraging om 21:40 uur vertrokken. Achterstand op een kwartier na ingehaald onderweg met een staartwind van soms 190 km/h.

In London geen pier beschikbaar. Uiteindelijk met de bus (2 bussen voor bijna 300 mensen) in etappes naar het luchthavengebouw. Wij zaten op de achterste 2 rijen en dus in de laatste bus. Bij de douane moest de rugzak van Rob helemaal leeg en gecontroleerd. Zij hadden geen enkele haast . Volgens protocol was Rob aan de beurt. Toen hadden we nog 20 minuten om naar de aansluiting te lopen. Toch nog op tijd. En met slechts 5 minuten vertraging op weg.
Aaankomst Schiphol ruim binnen het schema. Dus eind goed al goed.

Dit is het laatste bericht van 4opweg. Na 5800 km USA, 8 nationale parken, 5 grote steden, walvistochten, helicoptervluchten, sneeuw met 8 graden onder nul, 35 graden boven nul in Death valley, zandstormen, tochtige tentjes, dunne matjes en ander ongerief zijn we terug. Voldaan, vol met indrukken, 2 videofilmen, 2 fototoestellen vol geschoten met herinneringen. We gaan maar weer aan het dagelijkse werk beginnen. Kan ook spannend zijn. Maar deze reis was een en al hoogtepunt.

Groetjes, NARR

• 14 Juni 2010 - 16:37

Jenny:

Mag ik dan nog een laatste keer de eerste zijn. Ben blij dat jullie weer thuis zijn en denk vele met mij. Nu wachten tot Nini alle gave foto's in een fotoboek heeft.

gr liefs xx