Geen zenuwen, wel kriebels - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Geen zenuwen, wel kriebels - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Geen zenuwen, wel kriebels

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

26 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

De datum komt nu wel heel dicht bij.
Dinsdag vliegen we om 13:25 uur van Schiphol naar Vancouver met KL 681.
Rob stuurt elke dag een mail met het aantal ontbijtdagen dat we thuis nog te gaan hebben. Het is duidelijk dat we er heel veel zin in hebben.
Eerst 2 dagen in een hotel en dan 22 dagen per Camper door het westen van Canada. Netto afstand daar ongeveer 3500 km. op 24 september komen we om 10:10 uur weer tewrug in Amsterdam met KL 682.
We gaan weer proberen om jullie op de hoogte houden. Vorig jaar in China lukte dat niet goed omdat er te veel restricties waren. Dus nu nieuwe poging.
Voor degene die zich afvragen waar de foto is gemaakt die in ons profiel staat: Dat was in 2004 op onze eerste gezamenlijke reis in Sri Lanka. Rob had al geen haar meer. Nico had nog wel een snor. Die is er ook al af. Het wordt allemaal een beetje minder. Maar zeker niet ons plezier in het reizen.
Ons motto is en blijft: Quo vadis: plus ultra.

Liefs van nnar