In de lucht, uit de lucht - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu In de lucht, uit de lucht - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

In de lucht, uit de lucht

Door: 4opweg

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

14 November 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Even een kort berichtje. LET OP: wij zijn de komende 4 dagen niet in de lucht. Wij zitten nl. in Torres del Paine. Dat is een natuurpark, dis niks telefon, niks internet, gewoon lekker de natuur in.

Nog kort even over gisteren toen we en El Calafate waren. Zoals jullie hebben gelezen een groot bericht verstuurd.
Edoch, in het internet hebben ze mijn fototoestel gepikt. Ja, ja jullie lezen het goed. Weer Nini.
We hebben in El Calafate een simpel fototoestelletje gekocht, dan heb ik toch wat.
Rob en Astrid zijn ´s-middags naar een Estancia gewwest en hadden het daar fantastisch. Leuk gewandeld en dieren gezien. As heeft een lammetje melk gegeven.
Nico en Nini zijn met een 4-wheel drive weggeweest. Dat wil zeggen de bergen in. Fantastisch mooie vergezichten, de moeite waard dus.

Zo, dat was het vandaag. We beloven jullie over 4 of 5 dagen uitgebreid verslag te doen.
Heel veel liefs van ons allen
NNAR

• 14 November 2011 - 21:05

Eric, Tink En Kids:

MAMA!!!!!! hoe krijg je t voor elkaar! Wat een pech. Heb je de meeste foto's op de gecrashte laptop staan? Zijn die daar nog af te halen?????

Misschien zijn jullie toe aan een goed nieuwtje. Onze kleine grote waterrat gaat over 2 weken afzwemmen voor haar A! Ze heeft het briefje binnen. Verder is ze echt helemaal in de ban van sinterklaas en heeft de hele dag om en om haar sinterklaaspak en haar pietenpak aangehad. Ilvy vond een pietenmuts op haar hoofd ook wel leuk! veel liefs uit heel koud Nederland (wij zijn nog aan het afkicken...), maar de vloer is warm! kussies van ons

• 14 November 2011 - 21:11

BoZ:

Nee hoe kan dit nu weer.
    Het is ook elke keer wat. Echt hopen, dat jullie nog foto's terug kunnen halen en anders nog van de andere reisgenoten.
    Snel vergeten en verder genieten, dat MOET!!

XX Rich, Mas, Merijn, xx