Bruisend en maf Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Bruisend en maf Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Bruisend en maf Las Vegas

Door: 4opweg

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

12 Juni 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Voor Britte: Opa en oma vinden jou ook heeeeel erg lief. We komen bijna naar huis en dan zien we jou op het vliegveld. Leuk he?

Gisteren om 8 uur van de camping vertrokken. Via Deathe Valley naar Las Vegas. Mooie rotspartijen en Joshua bomen gezien. Verder nog gestopt bij Badwater. Dit is een drog meer bedekt met een dikke laag zout. Hoewel de hiite tot wel 55 graden kan zijn, viel het erg mee. Er stond dan ook een stevig windje en dat scheelt. Ik schatdat het zo´n 35 graden was.
In Las Vegas aangekomen zijn we met 11 personen naar een outlet store geweest. We hebben gelopen tot we er bijna bij neervielen. In het hotel konden ze ons niet vertellen hoe we er moesten komen, een buschauffeur die we het vroegen was chagerijnig en wilde geen antwoord geven. Afijn, na 2 uur zoeken hebben we het gevonden. Astrid heeft eerst slippers gekocht waar ze beter op kon lopen. Ik was op zoek naar zwempakken, maar helaas niet gelukt. Verder alleen nog wat bloesjes gekocht.
Daarna met de bus naar fremont street. Je weet niet wat je ziet. Het is een overdekte straat die er uit ziet als een groot lichtpaleis. Muzikanten, Elvis Presley look a likes die helemaal niet lijken, heel veel rare mensen, veel alcohol en niet te vergeten CASINO´S. Overal casino´s. We zijn eerst maar eens gaan eten (het was inmiddels 10 uur.
Daarna nog wat rondgekeken. Om 11 uur was er een lichtshow en daarna hebben we een taxi opgezocht.

Nu gauw ontbijten en nog wat Las Vegas sfeer proeven. Om half 6 vertrekken we uit het hotel.

Groetjes en tot ziens.
NNAR

• 12 Juni 2010 - 15:45

Jenny:

Wil nou niemand meer de eerste zijn nou ik wel hoor. Je zal het wel niet meer lezen in ieder geval een goede reis en welkom thuis van een zeer leuke reis. Liefs en tot gauw

• 12 Juni 2010 - 16:53

Mas&Rich:

De weg vinden/zoeken, blijft toch altijd moeilijk voor jullie! Nu maar hopen, dat jullie het hotel terug kunnen vinden en op tijd het vliegtuig in kunnen stappen.
    Tot maandag?

XX Rich en Mas

• 12 Juni 2010 - 17:54

Daphne:

goede reis en tot op schiphol!

• 13 Juni 2010 - 07:44

Mag:

Hoi lieverds, als jullie dit lezen zijn jullie al weer thuis!
    Ik heb genoten van jullie verhalen en alle reacties van iedereen. Heel veel dank en Nico blijf oefenen voor de foto's!!
    Paps en Mams we zien jullie zaterdag!! Nog 1 weekje wachten (zucht)

Dikke kus van ons

• 13 Juni 2010 - 11:43

Tink:

Aftelluh!!!! Nog 4,5 uur en dan staan we achter het raam te zwaaien op schiphol. Ik lees hierboven dat Daph er ook is. Leuk! Tot straks, kussies