Vervolg over de foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Vervolg over de foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Vervolg over de foto's

Door: 4opweg

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

28 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De foto's zijn aan hetvorige bericht gekoppeld. Weet ook niet hoe het komt.

En Katinka, hoe haal ik de foto's weer weg zodat ik er opnieuw kan plaatsen?

NNAR

• 28 Mei 2010 - 17:14

Eric, Tink En Britte:

ha, en weer de eerste! wat een winners....

• 28 Mei 2010 - 17:17

Tink:

nu nog even serieuze computerzaken: daar waar je ze erop zet, kunnen ze er ook weer af. Iets van kopje foto's wijzigen ofzo??? Je moet ze er wel eerst afhalen voordat je nieuwe kunt plaatsen.

Hier verder alles goed. Ben vandaag met oma bij de bloemenjungle geweest. En Britte is heeeel druk met spelen met kindjes uit de straat. De een na de ander staat aan de deur: 'mag Britte komen spelen???'. Wel grappig. Over een paar weken komt Madelief logeren (F en GJ hebben bruiloft). Leuk he! maar we hebben het Britte nog niet verteld, dat is tegen die tijd vroeg genoeg, anders is ze nu al hieper. dikke kus van ons

• 28 Mei 2010 - 17:21

Mas & Rich:

Gisteren is het examen geweest en dat ga ik morgen nakijken. Eerste berichten van de leerlingen waren niet goed; 23/24 punten van de 51 te behalen punten!!! Ook zijn er 3700 klachten bij de examenlijn binnengekomen.... Morgen gaan Rich en ik het nakijken, daar durf ik me nu nog niet aan te wagen.

Mooie foto hoor! Zeker heel indrukwekkend.

Verder geen nieuws eigenlijk....

XXX