Canyonlands, Arches en foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Canyonlands, Arches en foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Canyonlands, Arches en foto's

Door: 4opweg

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

28 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi daar,

Het is hier fantastisch.
Geweldige groep. Er wordt goed samengewerkt met corvee en op en afbreken. Prima reisleidster cq. chauffeur. Zij weet werkelijk veel en laat ons meer zien dan in het programma staat.
Weer prima geslapen. Het is rond de dertig graden en 's nachts boven de 20 dus geen centje pijn meer. Bizar dat dit binnen enkele dagen zo anders kan zijn z'n 1000 km verder.
De groep is even naar het stadje. Ik gebruik de tijd om jullie even bij te praten.
Waarschijnlijk lukt het nu ook met de foto's, ik heb nu door hoe ik ze kan verkleinen, vervolgens apart zetten en hup, daar gaan ze.

Vanmiddag rijden we naar Monument Valley.
Steeds denken we, mooier dan dit kan het niet worder maar steeds lukt het de amerikanen om weer een fraai stukje wildernis te voorschijn te toveren.
Het is ongelooflijk: ze hebben een enorm groot land en een groot gedeelte is onbruikbaar voor andere zaken. Je kunt het alleen aan de reizigers laten zien.
Maar dat is dan ook super.

Gerard en Joke, van harte gefeliciteerd met jullie grootouderschap. Wat een woord he? Maar jullie gaan het zien in juli.
We hebben gelijk al een mailtje naar Didi en Thijs gestuurd vanuit onze prive mail. Nog geen reactie maar die zullen het wel te druk hebben met genieten en andere

• 28 Mei 2010 - 17:09

Eric, Tink En Britte:

waanzinnig foto's. ach dat beetje sneeuw, ik had van jullie met de hemelvaartervaring toch meer verwacht;-)

en nu zijn we weer eerste!!