Utah, een groot natuurmonument - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Utah, een groot natuurmonument - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Utah, een groot natuurmonument

Door: 4opweg

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

27 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vannacht in Brice Canyon overnacht.
Temperatuur beneden nul. Sfeer beneden nul, Nini geen tanden meer in de mond (weggeklapperd). Rob tijdens plassen tegen boom vastgevroren!!! HaD ie maar naar toilet moeten gaan. Astrid durfde zich de hele nacht niet te bewegen, zat vanmorgen vast in slaapzak. En ik, je weet het: ik ben het grootste watje, ook met plaid niet meer te redden.

Maar............... vanmorgen kwam de zon en het werd een fraaie dag waarbij Utah zich van zijn aalermooiste kant liet zien. de hele dag gereden en af en toe gestopt voor foto's lunch etc. En dan ben je de kou snel vergeten. Nu zijn we in Moab en 1100 meter lager. Het is hier om 10 uur 's avonds nog heerlijk. Zit in mijn korte broek te te typen buiten.

Tot nu toe geen cent betaald voor internet. Op alle campings gratis wifi hotspot.

Vandaag dus door een steeds wisselend landschap, rotsen in alle kleuren en vormen en elke bocht in de weg nieuwe ah en oh's het is niet te beschrijven met woorden. Mogelijk dat de foto's een klein beetje de werkelijkheid kunnen laten zien.
Ik heb geprobeerd maar de bestanden zijn nog te groot. Moet eerst uitzoeken hoe dit gaat. Tink, kun jij me zeggen hoe jullie dit deden in NZ? Weet je gelijk weer iets te vertellen.

b.v.d.

Groetjes, NNAR

• 27 Mei 2010 - 05:29

Tink:

uhhh, het technisch vernuft van jullie jongste dochter reikt tot aan de knieen. Dat is dus niet ver genoeg om hier antwoord op te geven. Ik weet dat Marije foto's altijd verkleind omdat ze dan sneller erop staan, maar wij hebben dat niet gedaan en weten dus ook niet hoe dat moet. Marije verkleint voordat ze ze op de site plaatst. Je moet de foto's dus eerst op de laptop zetten en verkleinen en dan pas op de site plaatsen. Maar nogmaals, onze foto's gingen er gewoon op, al duurde het wat lang...
    Heb overigens kostelijk gelachen om jullie bericht. Grappig verhaal, of zou het leedvermaak zijn???? In ieder geval niet luisteren naar je kleine broertje. Als het vorige keer weer koud is, spring je maar gewoon in een hotel. Je bent op vakantie niet op een commando-oefening! En watjes zijn bijzonder leuke mensen!!! Bovendien heb je in een hotel een tafel om te kunnen klaverjassen.

kusjes

• 27 Mei 2010 - 06:49

Rik Jonkers:

hoi hoi,
    niet te veel achter de comp zitten,he,gaat allemaal van jullie oh en ah tijd af,haha.
    groetjes,
    rik

• 27 Mei 2010 - 13:59

Mag:

Tink heeft helemaal gelijk!
    Nico nog ff oefenen met die foto's. We weten dat je het kan!!
    Ik wacht nog steeds op die ene met cowboyhoeden op!
    Heb gisteravond en vandaag een klant ontvangen (joepie was gister om 22h30 thuis)
    Gelukkig heb ik jullie verhalen om me op te vrolijke want het is echt een puinhoop op het werk!
    Ik ga er toch mooi om 17u30 vandoor.
    Dikke kus

• 27 Mei 2010 - 15:18

Jenny:

Nini je wens wordt vervuld. Volgende week vis in de aanbieding geloof 2 voor 4 euro hoeveel wil je er hebben en welke smaken? Liefs xx