Winter in Zion - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Winter in Zion - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Winter in Zion

Door: 4opweg

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

24 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal

Jullie lezen het goed! Winter in Zion!!! Het was vannacht min 8 graden en.....toen we uit onze tent kropen lag er sneeuw en sneeuwde het op dat moment ook. Het komt jullie vast niet vreemd over als ik zeg dat ik het vannacht zooooo koud had. We hebben niet op dit extreme weer gerekend.
Help, help, pyama aan, trui aan en fleece vest met capuchon. En de sneeuw maar tikken op het tentje. Ja, het tentje....je kunter met z´n 2en in de tassen staan er ook maar dan is de ruimte wel op. Het is zo´n simpel nylon koepeltentje. Maar.....er zijn wel erg leuke foto´s van dit evenement.
Gisteren zijn we na de breefing vertrokken. Het busje is mooi. jammer dat we er maar net in passen. Dan denk ik met wat weemoed terug aan de truck uit Afrika. Daarin kon je nog een beetje lopen. Het reisgezelschap is oke. Er is al wat afgelachen. Dus dat komt helemaal goed.
Onderweg hebben we een Mormon/tempel bezocht. Hoewel...bezocht is wel een groot woord. We mochten de tempel fotograferen en het visitors centre bezoeken. Bekeerd zijn we niet met als gevolg dat we de tgempel niet in mochten. Ik werd een beetje eng van het praatje. Ik heb nog niet zo +lang geleden een boek gelezen over de Momonenperikelen in Amerika...en dat is niet mis!!!
Vandaag gaan we voorzichtig hiken. Rustig bekijken hoe de paden zijn.
Verder geen nieuws. Heel veel liefs van ons.
NNAR

• 24 Mei 2010 - 16:07

Richard&Anne-Mascha:

Sneeuw, hier lekker warm met een strakblauwe hemel. De zomerkleren zijn nu echt tevoorschijn gekomen en de korte broek hebben we aan vandaag.
    Veel sterkte de komende nachten. Wij maken ons weer op voor een lekker kort weekje.
    Veel liefs van Rich&Mas

• 24 Mei 2010 - 16:19

Jenny:

Nico wil je niet op de wintersport zit je er middenin lekker hoor.

Ben vandaag met mama naar de biesbos geweest en het was erg leuk. We hebben met Paula een rondvaart gedaan. Daarna een stuk gelopen en toen een broodje paling gegeten. Was om 16.15 thuis. Zaterdag is ze met henk weggeweest.

Veel liefs uit een zonnige nederland.

• 24 Mei 2010 - 17:37

Eric, Tink, Britte:

jeetje mineetje en wij maar denken dat onze 'luxemburgweekendjes' koud zijn. Je weet het he! kou is een emotie, zit tussen je oren en die kan je uitschakelen.

zoals zus zegt: heeeeerlijk weer hier en.... WE HEBBEN EEN KEUKEN GEKOCHT!!!!!! Na 5 uur vertoeven en onderhandelen nog lekker een paar duizend eraf!

dikke kus

• 25 Mei 2010 - 06:22

Mag:

Hoi,

Ik zit ondertussen op m'n werk julie berichtjes te lezen na een heerlijk lang weekend! (28° veel zon en bbq) Daph was er en we hebben veel lol gehad! Dagje naar het strand, pannenkoekenhuis, zonnebaden op het terras, etc
    Nou veel plezier daar. Hopelijk wordt het weer beter bij julie!!

Vind ik ook hoor Daph, een gokje mag zeker gewaagd worden!!! You never know

Leuk Tink van de keuken (dus komt er toch een aanbouw???)

Kus Mag en Oliv

• 25 Mei 2010 - 21:39

Marenhenk:

Hallowaa, wat een gedoe. Sneeuw en kou het lijkt de Himalaya wel. Volgens Henk hadden jullie beter een weekje op Heathrow kunnen blijven. Wij hebben het afgelopen weekend ons best moeten doen om niet te verbranden. Sterkte in de sneeuw en we hopen dat het weer snel omslaat.