Reactie voor merijn, merle, britte, ilvy - Reisverslag uit Mysore, India van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Reactie voor merijn, merle, britte, ilvy - Reisverslag uit Mysore, India van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Reactie voor merijn, merle, britte, ilvy

Door: oma nini

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

24 Oktober 2014 | India, Mysore

Wij zijn heel lief, merijn. Net zo als jij bent, bjjna altijd. Heb jij nu ook herfstvakantie of ben jij bij de spetters? Nog een weekje dan zijn wij weer terug. Het is erg leuk in India, merle. Heb jij onze kaart al gehad?
Ik lees dat je gelogeerd hebt bij Merel, britte. Het was vast erg leuk en ik denk dat jullie heel laat zijn gaan slapen. Knap ook dat jet aan de zwemvierdaagse hebt meegedaan. Was het een eitje of viel het een beetje tegen? En war heb jij op de bso gedaan, ilvy. Was het er leuk en was britte er ook? Hoe is het met vlechtenpop?
Heel veel kusjes van oma nini en opa nico.

• 24 Oktober 2014 - 19:52

Anne-Mascha:

Vandaag was Merijn best wel lief (behalve bij het badderen, toen hield hij zich niet aan de gemaakte, eenzijdige afspraken en dus moest hij er snel weer uit).
    Maandagochtend en donderdag de hele dag zijn de kids bij de opvang geweest, zodat ik kon werken.
    En nee, Merle heeft nog geen kaart gehad en ik ben bang, dat die ook niet meer komt.

Droom maar van de "leuke" film, haha.

XX Mas