zon, toy train en reisdag - Reisverslag uit Mysore, India van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu zon, toy train en reisdag - Reisverslag uit Mysore, India van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

zon, toy train en reisdag

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

23 Oktober 2014 | India, Mysore

Ik had weer een leuk stuk Foetsie.
Dus opnieuw.
gisteremorgen opeens de zon en Ooty liet zich in volle glorie zien. Wat een leuk dorp.
Daarna eerst een uurtje met de smalspoortrein naar beneden en verder per bus naar Mysore. Lange dag tot na zessen.
onderwdg genoten van rijstvelden, suikerrietvelden en theeplantages.
en door 2 natturparken met wilde olifangen, tamme olifanten , olifanten die worden gewassen en geschrobd, apen, nog meer apen, ook makaken, herten en een wild zwijn. Geen tijgers gezien. Zij misscheien wel ons. Gestopt op plaatsen waar dat nietmocht maar wel een topreisdag.

En savonds heerlijk gedineerd.

Xxjes NNAR

• 23 Oktober 2014 - 14:28

Anne-Mascha:

Lieve alle 4,

ik ben jaloers, maar gun het jullie van harte! Leuk al die dieren en fijn, dat een keer de zon geschenen heeft. Jullie hebben het verdiend. Geniet van de laatste week. Het is weer voorbij voordat jullie er erg in hebben.

xX Mas

• 23 Oktober 2014 - 19:39

Tink:

Jullie verhalen zijn enthousiast dus t zal wel weer een mooie prijs zijn met dikke pret! Helemaal goed!

Hier ook alles goed. Wij zijn druk aan de klus in het trapgat. Ilvy is bij de bso-kindjes geweest want ze denken dat ze wel wat uitdaging kan gebruiken. Ze heeft t erg leuk gehad. Britte heeft bij Merel gelogeerd en het is gelukt! Ik heb haar vanmiddag pas opgehaald. En britte heeft vandaag de zwemvierdaagse afgerond en een prachtige medaille gekregen! Trots als een pauw.

Dikke kussen van ons

• 24 Oktober 2014 - 11:10

Merijn En Merle:

Lieve grote opa Nico en grote oma Nini,

jullie moeten heel lief zijn (zegt Merijn). We hebben jullie mooie foto's gezien.
    Nog een fijne vakantie.

Jullie zijn in Indiaan (aldus Merle).

Heel veel kusjes van Merijn en Merle.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX