stranden, sunset snotteren - Reisverslag uit Calangute, India van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu stranden, sunset snotteren - Reisverslag uit Calangute, India van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

stranden, sunset snotteren

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

29 Oktober 2014 | India, Calangute

Laatste avond in Goa. Gisteravond zijn Nini en Nico naar Calangute Beach geweest. Heerlijk onderuitgezakt met je voeten in het zand van de zwoele avond genoten met een lekker drankje en een bakje fried rice. Overigens smaakt alles goed als je maar vraagt om not spicy. Dan is het goed te doen voor ons. Nini heeft ook lekker aan een waterpijp gelurkt. Ze werd er vrolijk van. Rob is niet in goede doen. Waarschijnlijk een griepje of tenminste verkoudheid met keelpijn. Hij leeft nu op paracetamol, water en brood. Een een klein beetje warm eten. Maar het smaakt niet als anders. En het bier laat hem nu ook koud. Astrid is sollidair ook thuisgebleven en is noodgedwongen vroeg naar bed want het "bankstel" zit voor geen meter. En als je CNN 1 keer gezien hebt geloof je het wel.
vanochtend gedrieen geshopt in Calangute. Vooral ook voor de treinreis van morgen van 14 uur naar Mumbai. Daar komen we rond 10 uur savonds aan.
vanmiddag met zijn vieren met taxi naar Arjuna Beach. Eerst de gewone markt. Toen een kilometer over het strand langs de vloedlijn naar de Hipiemarkt. Reuze gezellig. Ook nog wat dingen gescoord. Daarna heerlijk gegeten en gedronken bij sunset en relaxte muziek.
Toen we weggingen kwamen net Cherie en Rene aan. Die hebben vandaag wat anders gedaan.

Dit was het dan .
ik denk niet dat we in Mumbai nog gaan internetten.
zaterdag 12:40 aankomst Schiphol.

Liefs en knuffels. NNAR