volle boot en superluxe boot - Reisverslag uit Alleppey, India van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu volle boot en superluxe boot - Reisverslag uit Alleppey, India van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

volle boot en superluxe boot

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

18 Oktober 2014 | India, Alleppey

Nog even de fotos.
Groentemarkt in Madurai. Buitje voor het stof in Madurai, dus tot de enkels in het water. En lachen gieren brullen in de fietsriksjas. Er was ook nog cultuur. Paleis en museum van Ghandi in Madurai.

Vrijdag 17 oktober.
Boottocht op het stuwmeer van Peryar. Met nog heel veel andere toeristen. Allemaal een reddingsvest aan maat kingsize. Dus volle boot en vol gevoel. Fotos maken met een vest aan dat je keel zowat dichtdrukt. Maar wel veilig. Toch. Dit zal wel zijn naar aanleiding van een ongeluk in 2009 met 45 mensen verdronken. Reden: een toerist zag of dacht te zien: Bengaalse tijger aan stuurboord (of bakboord) en iedereen naar die kant. Gevolg: bootje om en hier kan bijna niemand zwemmen.
Gezien hebben we: hertdn, aalscholvers nog een paar vogeltjes en mogelijk nog enkele landdieren. Volgens de beschrijving moet er heel veel wild zijn, waaronder olifanten, 53 tijgers, varanen etc. Etc.
na anderhalf uur mocht de dwangbuis uit en het kijkvolk weer aan land via een glibberig plankje.
Naar de bus en naar de Backwaters.
Een waterrijk gebied langs de westkust.
onze houseboot lag al klaar. De narretjes gaan een dagje chillen. Maar wel op het water. Navigare necesse est. (voor diegene die het latijn niet machtig zijn: varen is een noodzaak).
De andere 2 groepsleden verblijven in een resort en maken zaferdagmorgen boottochtje.
Wij worden met alle egards omringt en voelen ons als Majaradja in India. Over het kaarten zeg ik niet teveel. Ik fluister het alleen: de jongetjes hebben de meisjes helemaal weggespeeld.
De houseboot wordt voor de nacht aan een paar bomen vastgeknoopt.

Xxxjes NNAR.

• 18 Oktober 2014 - 20:22

Anne-Mascha:

Geweldig weer, maar...... meisjes, wat is dat nou toch?!
    Vandaag bij oma geweest en bij de Happy Italy gegeten (zie de app foto's)en natuurlijk bij Katinka en Eric nog een kopje soep vanavond (en liedje "zingen", zie ook de app.... haha).
    Ook wij maken dus genoeg mee.

XX Mas

Ps. Hans en Jaap hebben gisteren alles afgemaakt en we zijn heel blij met de kleur!

• 19 Oktober 2014 - 10:49

Rik Jonkers:

hee hoi,

we kunnen de foto's niet vinden.