Met de bus op pad - Reisverslag uit Pondicherry, India van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Met de bus op pad - Reisverslag uit Pondicherry, India van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Met de bus op pad

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

14 Oktober 2014 | India, Pondicherry

Zondag met ons busje op pad. Prima materiaal. Veel beter dan Nini en Nico in 2009 hadden in Noord-India. HET BUSJE IS VOOR 10 PERSonen +CHAUFFEUR DUS WE HEBBEN DE RUIMTE.
Eerst naar Auroville. Een soort kommune waar ongeveer 2100 mensen leven uit 43 verschillende landen. Het project is gesteund vanuit 120 landen. Oorspronkelijk bedoeld voor 50.000 bewoners. Zij doen vooral mediteren en leven van lesgeven en mediteren. Ziet er alemaal heel fraai uit. Ik zou er wel een poosje kunnen aarden.
Vervolgens naar Pondicherry, aan de kust. Gedineerd vlakbij het strand en een monument voor Ghandi. Met een tuktuk in een noodtempo terug. Goed vasthouden. Niet bang zijn. Het gaat meestal goed.
super hotel en prima bedden.

Xxjes NNAR