Kleine oogjes, bling, bling, hitte en cultuurshock - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Kleine oogjes, bling, bling, hitte en cultuurshock - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Kleine oogjes, bling, bling, hitte en cultuurshock

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

09 Oktober 2014 | Nederland, Nederland

Het eerste deel van het bericht is verloren gegaan. IK ZAL HET BEKNOPT VLUG herhalen.
Vluchten uitstend verlopen. Eerst met een Airbus a380 naar Dubai. Het grootste vliegtuig ter wereld kan meer dan 500 passagiers aan. Daar heeft Emirates er gelijk maar 63 van gekocht. Daarna met een Booing 777 naar Chennai. In Dubai kijk je je ogen uit. Zoveel glintter en praal. En alles mega. Liften roltrappen, watervallen. En alles bij een zeer aangename temperatuur.Uiteraard binnen. Om 8:00 uur plaatselijke tijd in Chennai. Ondergedompeld in de hittw, se luchtvochtigheid en de cultuur van India. En dat met nauwelijks slaap. Maar dat gaan we inhalen. Prima bed en kussen. De rest praten we niet over. Ook uitstekend gegetwn aan de overkqnt. Zowel vanmiddag als vanqvons. En met een paar fllessen Kingfisher. PLAATSELIJK BIER dat smaakt alw limonade maar wel met 6 % alcohol. Vandaag 1 tempel fedaan, de Shoretempel, jawel omdat hij aan het strand staat. De golf van Bengalen geeft wel wat golven maar morgen gaan we de zee ook proeven. We denken ongeveer 28 graden. Vanmiddag ook in ons eigenzwembadje op het dak gebadderd. Ruim bocen de 30 graden is wl vol te houden. Ligstoelen hebben we niet kunnen ontdekken. Nu ga ik ook gauw slapen.

Tot mails, xxxxjes van NNAR

• 09 Oktober 2014 - 19:22

Anne-Mascha:

Fijn, dat jullie goed aangekomen zijn en al gelijk weer in het goede tropische ritme zitten.
    Meiden zet hem om; probeer de voorsprong vast te houden!

Veel liefs van Richard, Anne-Mascha, Merijn en Merle

• 09 Oktober 2014 - 19:45

Tink:

Nou gelukkig jullie zijn er. Lekker grnieten weer! Britte is helemaal blij, we mochten haar wedstrijdpakje vandaag ophalen bij sportemotion. En ilvy heeft volgende week een gymfeest. Hier ook genieten dus:)

Dikke kus van ons

• 09 Oktober 2014 - 20:49

Mag:

Als dat bier maar koud is toch??!!
    Hier ligt eindelijk het asfalt!!! Ziet er mooi uit. Slapen dus vanacht bij opa en oma! sven gaat hier dus gewoon zonder mopperen of huilen non pas dodo naar bed grrrrrr

• 09 Oktober 2014 - 23:18

Henk:

Ik lees het al, een echte Indiase start met alle geneugten van dien. Lekker weer, lekker eten, lekker water, leuke bezienswaardigheden. Volhouden zo. En nou ja, zo'n lakentje met wat viezigheid er aan valt toch wel mee als het daarbij blijft. Het kan namelijk nog veel interessanter worden.
    Vandaag met moeder en Agaath een rondje buiten gedaan en soep gemaakt voor het hele gezelschap. Moeder had er wel zin in om naar buiten te gaan. Was nog wel even een dingetje om met twee rolstoelen tegelijk op pad te gaan. Alles goed daar in Dordt. Heel veel plezier daar en goed smeren met die lekkere temperaturen daar.
    Liefs, Marenhenk