Buikje rond gegeten - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Buikje rond gegeten - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Buikje rond gegeten

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

11 Maart 2013 | Suriname, Paramaribo

Elvira weer een PR wat een weelde komt waarschijnlijk door je nieuwe superbadpak, of heb je de keerpunten giga goed gedaan. Goed hoor!! Alleen zijn wij nieuwschierig of het gaat om de 5 meter vrij of de 10 kilometer rug, maar dat horeb wij nog wel. Dan nu de antwoorden op jullie vragen, maar wel in een verkorte versie, reden: we hebben nu last van en zeeeeeer dikke buik en moeten morgen ( straks dus) weer op weg naar een catamaran avontuur. We hebben twee piranha terug moeten gooien, wilden meer dan kussen en met zo'n graten bekkie is dit niet leuk. insecten, we hebben kennis mogen maken met de prik soorten jullie weten wel die een jeuk spoor achter laten in de vorm van en klein bultje, grrrrr. De stroomversnellingen waren zo groot en sterk dat het een. Hele belevenis was om er door heen te komen, maar wat was dat mooi! Gaan jullie zeer zien op de film van onze uper filmer, welke straks goede zaken doet bij noem maar een natuur serie. Inheems eten is geweldig onze voor proefster N. was echt onder de indruk van de grote, vetgehalte en niet onbelangrijk de SMAAK, gelukkig heeft zij hier verder geen last van ondervonden (gezien de kaart stand) Foto, s moet nog worden geplaats maar welke dat is de vraag, onze eerste fotograaf zit op ruim 1000 schitterende plaatjes en kan niet kiezen! Henk de chinese resro, s in blauwgrond gaan wij per fiets bezoeken, maar eerst ons franse avantuur afmaken. Het vermelden waard is dat wij veel kip met rijst innemen en de andere dag andersom goed zo rijst met kip dus. Astrid wil gaan verhuizen naar de builmer dit vanwege de goedkope aankoop prijs van de kousenband, wij snapen het niet maar ze staat er op! We hebben tot op heden nog geen taxi genomen wel erg nat geworden, hoe veel kan ik niet vermelden omdat kleintjes mee lezen, gelukkig regent het hier uitsluitend warm water en hebben continue de beschikking over een heuze openbare droger. Mama hoeft zich geen drukte te maken over de gladde bergen, het was soms spannend maar absoluut niet gevaarlijk. Nu hedden wij een vraag, hoe was de 200 meter van Kantinka? Nu even een kaarje leggen en naar ons franse bedje, 5.30 uur op naar de bakken voor een paar decimeters stokbrood met zooi, een bakje troost on weer op pad naar ons volgend avontuur, maar daarover later meer.
Knuf NNAR

• 11 Maart 2013 - 07:12

Anne-Mascha:

en wij maken ons weer op voor een weekje hard werken (donderdag naar Aken, poehpoeh, zwaar hoor).

XX Mas

• 11 Maart 2013 - 07:19

Katinka:

De 200 van katinka was top! Wel was er na afloop een tank zuurstof nodig. 2.45 met een opening van 1.15!!!! Een half uur later nog 50 vrij in 30.9. Jaap kon me wel zoenen en samen met sacha was t weer gezellig. Sas zwom zelfs 2.35 knap van haar he. We waren eerste en derde. Xxxxx

• 11 Maart 2013 - 08:52

Mag:

Hier sneeuwt het weer eens!! Ik heb de electrische verwarming uit de badkamer onder mijn bureau gezet, want voordat het kantoor hiet warm is, kan ik nog wel een paar mailtjes typen. Alleen gaat dat op een gegeven moment niet meer want dan zijn m'n vingers bevroren, dus dan moet er eerst weer warme choco komen maar dan moet ik m'n voeten bij m'n kacheltje weghalen. Volgende week maandag trek ik een skipak aan en moonboots, of zou dan eindelijk de zon schijnen? OF zou die baas van ons dan doorhebben dat je goed voor je personeel moet zorgen, anders zit iedereen met de griep thuis!!! Grrr, dit werkt niet bevordelijk op mijn humeur, die toch op maandagochtend al niet super is.
    Gelukkig leuke berichtjes van jullie om te lezen. Dat maakt een hoop goed. Sven heeft heel de nacht bij ons geslapen, die wilde niet in z'n eigen bed! Volgens m'n schoonmoeder komt dit noooooit meer goed tot dat ie 4 is!!! Help help help, vanavond gaan we dus optreden! Volgens de boekjes hebben baby's van 6 maanden geen woede aanvallen en als ze huilen is he echt omdat er iets mis is! Nou volgens mij mooi niet, onze Sven heeft dondersgoed door dat als ie huilt dat papa of mama komen! Waarom had ie anders zo'n "lief" lachje vanacht???? Grrrr, we houden lekker toch van je hoor Sven! hahahaha

• 11 Maart 2013 - 23:27

Bianca:

Zo, en daar lag ik dan in het zwembad zonder Nini en Nico. ( er bleef dit keer iets meer water in Nico.......het scheelt iets als jij er niet PLAT in duikt, haha...oh sorry..)
    Heb even aan jullie gedacht terwijl ik mijn baantjes zwom. Wat hebben jullie het goed en wat geniet ik van alle, smakelijk opgeschreven, verhalen. Heerlijk. Soms wel 2x per dag een stukje. Ben ook benieuwd naar de verhalen over de jungle. Want die werden achterwege gelaten omdat ze gewoonweg niet te beschrijven zijn waarschijnlijk.
    Nou, wees gerust hier reilt en zeilt het wel. Appartement staat er echt nog, evenals de salon ernaast. Ik hoop dat jullie van elke seconde genieten, en zie jullie graag gezond en wel weer terug. Veel liefs van Bianca.