wandelen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu wandelen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

wandelen

Door: 4opweg

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

17 November 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Hoi allemaal,
Even nog een kort verslag op een bord waar menig letter ontbreekt. Dus sorry voor eventuele fouten.
Het fototoestel is dus GEPIKT. Het ergste is, dat we de foto´s niet meer hebben en ze staan ook niet op de gecrashte computer. Gelukkig heeft Nico nog wel wat foto´s gemaakt via zijn filmcamera en verder zal ik putten uit het assortiment van Rob. In het internetcafe hadden we de tassen en het fototoestel in een hoek gezet en Nico zat er naast te internetten. Ik ben verderop gaan zitten om de kaarten te schrijven. En toen we weg gingen!!!! Ta, geen fototoestel meer en we hebben het geen van tweeen gemerkt! Het fototoestel ansich is niet zo erg, die stond op de nominatie om te worden vervangen.
De politie was wel een toestand. We wilden in eerste instantie aangifte doen, maar de plaatselijke politie wilde ons niet helpen. Wij begrepem dat we elders naar een poñitiebureau moesten en een taxi nemen. Dat hebben we maar niet gedaan. We schatten in dat het toestel niet veel waard is.

Vandaag hebben Nico, Rob, Astrid en ik eerst een poging gedaan een deel van de trail naat de Torres te lopen. Wij wisten van Christel en Sander al, dat naar de top gaan moelijk zou zijn omdat met name het laatste stuk heel zwaar is. We zijn echer al na een urtje afgehaakt. Wel hebben rob as en ik eenfantastische tocht naar meren gemaakt. We hebben werkelijk genoten en zijn zo´n 6 uur weg geweest. Morgen weer een reisdag en dan gaan we fijn weer in een hotel. Deze refugio is met name wat hygiene betreft zeer matig. Zeg maar, dat het overal continu smerig is. Vanmiddag heb ik na de wandeling eerst gedouched en heb bedacht dat ik dan vanavond alleen nog mijn tanden ga poetsen en evt. naar de wc. Morgen dus lekker badderen in een hotel en dan op naar de gletchers....!!!

Britte: wat geweldig fijn dat jij mag afzwemmen. Jammer dat opa en oma er niet zijn. Maar we zijn wel heel trots op jou. Doe je best en dan gaat het zeker lukker. Want wij weten dat jij al echt heel goed kan zwemmen en niet te vergeten supergoed kan duiken.
Nini

En Britte: ops en oms zijn ook al een beetje zenuwachtig voor Sinterklaas. Ik hoop dat hij mooie cadauetjes voor ieder heeft. Want ik denk dat we wel lief zijn geweeat.

kusjes, NNAR

  • 18 November 2011 - 05:42

    Jenny:

    Geen zorgen ik ga er naar toe en ga jullie vertegenwoordigen en wie ik mee neem ga ik overleggen met katinka en of mars mee gaat ligt er aan of die moet werken. Hij heeft die baan bij het sportcentrum (Weet eigenlijk niet zeker of jullie dit al wisten) Moet ik voor Britte van jullie nog wat meenemen? Laat het mij even weten. Verder alles goed. Veel plezier voor de rest van de vakantie.

  • 18 November 2011 - 06:52

    Tink:

    He tante, leuk dat je komt kijken! En tot vanavond!

  • 18 November 2011 - 06:52

    Tink:

    He tante, leuk dat je komt kijken! En tot vanavond!

  • 18 November 2011 - 06:53

    Eric, Tink En Kids:

    wat een pech met het fototoestel... fijn dat rob en as nog foto's hebben! Hier gaat alles prima. Weer begonnen met werken... zo jammer...
    veel kussies

  • 18 November 2011 - 06:58

    Britte:

    ilvy is lief iytiuvguvbjvi qwerrtyuiopasdfb

    Sinterklaas heeft een megamindy leesboek in mijn schoen gedaan en ook een boekje bij ilvy. Ilvy heeft ook nog een soepstengel gekregen en ik pepernoten.
    kusjes van Britte

    PS ik ben zelf ook heel trots dat ik mag afzwemmen. Ik vertel het aan iedereen die het wil horen!

  • 18 November 2011 - 06:59

    Ilvy :

    bvrrrrrrr trrrrrrrrr grrrrrr ha ba ba

    (vertaling: hallo opa en oma, ik heb het reuze naar mijn zin met mijn 4! nieuwe tanden. Ik kwijl en poep als een gek ervan)

    kusjes ilvy

  • 18 November 2011 - 14:04

    Marenhenk:

    Jullie reis klinkt wel heel erg geweldig leuk. Wat een andere wereld!
    En wat een prestatie van Nico om zoveel kilometers ongetraind af te leggen. je ziet maar wat een avondverdaagse in het verre verleden met je kinderen vandaag nog met je doet. Die moet dan ook vast wel heel speciaal zijn geweest!
    En niet geeurd want wij lezen dat jullie nog 10 volle dagen voor de boeg hebben. Dat is in ieder geval nog 2 werkweken of te wel incl. De weekends 14 dagen!
    Wij doen jullie wandel prestatie niet na. De prijs van de beoogde beklimming van de Mount Kinabalu kost nl. evenveel voor 24 uur als 14 dagen wandelen in de Himalaya. Dat vinden wij wat al te gortig. Dus we trappen niet in de sinds kort bestaande kartelvorming.
    Heel veel plezier jullie alle vier.
    Nog bedankt voor jullie leuke bericht met wijze raadgeving over de kleren. Dat moet morgen bij het ratten van pas komen.
    Liefs Marenhenk

  • 18 November 2011 - 19:03

    BoZ:

    Wat een avonturen zeg, nico heb je veel gefilmd? Van de film kan je natuurlijk ook foto's maken. Misschien wordt jullie camera op de Argentijnse "marktplaats" aangeboden.....
    Hier in Boz alles ok, maandag de 20 weken echo, wordt het een XXje of een XYtje? spannend. Dit weekend krijgen onze auto's wintervoetjes. Wel zo veilig met al die kinderen in de auto. Veel plezier, pas goed op elkaar en op jullie spullen!

    XX Mas, Rich, Merijn en ?

  • 19 November 2011 - 20:54

    Anne-Mascha:

    Hé hoe is het daar (anderhalf uur later dan het telefoontje).
    Het gaat vast nog steeds goed.
    Duimen jullie, dat er as. maandag een goed uitslag komt (dus niks geks met x-je!)

    Heel veel groetjes van Mas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Naar het einde van de wereld

Recente Reisverslagen:

28 November 2011

Home sweet home

26 November 2011

De laatste dag in Buenos Aires

23 November 2011

Van Patagonische rust naar kakafonie in BA

21 November 2011

We did it

19 November 2011

alles aan wat we hebben
Nico, Nini, Rob, Astrid

Actief sinds 31 Maart 2010
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 39683

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2016 - 24 September 2016

Canada-west

11 Oktober 2015 - 01 November 2015

Naar het land van Confucius (en 1000 andere ***)

08 Oktober 2014 - 01 November 2014

Tempelsteden, natuurparken en tropisch landschap

26 Februari 2013 - 17 Maart 2013

Puur natuur

31 Oktober 2011 - 27 November 2011

Naar het einde van de wereld

22 Mei 2010 - 13 Juni 2010

Naar het Wilde Westen

Landen bezocht: