Zonovergoten Brice Canyon - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Zonovergoten Brice Canyon - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Zonovergoten Brice Canyon

Door: 4opweg

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

26 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,
Bedankt voor alle reacties. Het gaat ons prima, De sneeuw hebben we overleefd. Als ik er nu op terugkijk was het zelfs erg leuk! Ja, ja, ook heel koud natuurlijk. Na het ontbijt zijn we op pad gegaan. Al snel brak de zon door. Maar omdat toch wat mensen geen rekening hadden gehouden met deze weersomstandigheden, zijn we eerst naar een dorpje, zodat een ieder de gelegenheid had nog wat warms te kopen. Ook waren er die een luchtbed of een dikker matje kochten. We slapen nl. op matjes van 1 cm of 1,5 cm, in ieder geval zijn ze heel erg dun. We hebben er dan wel 2 per persoon! Wij hebben
ieder een luchtbedje meegenomen. Dus dat is al iets beter. Na de inkopen (Britte, je kaart komt eraan!) zijn we naar Zion´s park. Met een shutlle bus kun je allerlei bezienswaardigheden af. Thuis had ik al wat hike´s uitgezocht. Geweldig, die natuur en.....een prachtige lucht en een stralende zon.
Het is hier mooi weer, maar er waait steeds een koude (erg koude) wind.
Afgelopen nacht hebben NNAR een huisje gehuurd. De rest van de groep heeft er wel over gedacht, maar hebben tenslotte besloten buiten te blijven. Wij wilden proberen een nachtje lekker te slapen. Is redelijk gelukt, alleen hadden NAR (uitzondering Nico) om 6 uur vanochtend een flinke hoofdpijn. De afspraak was om 9 uur vertrekken Wij hadden de wekker op 7.45 uur gezet. Toen wij gedouched waren bleek iedereen al gegeten te hebben. Er waren er al om 5 uur wakker, waarop besloten werd wat eerder te eten en zodra iedereen klaar zou zijn te vertrekken. Dus wij al staande wat gegeten en op naar Brice. Afgelopen nacht heeft het overigens wel wat gevroren, maar de conclusie was dat het beter te doen was. Het was maar 1.5 uur rijden. Vanmiddag Brice bezicht en met z´n allen een hike gedaan. Het weerbericht van vandaag, strak blauwe lucht met continu zon en (ook continu) een koude wind. De natuur is overweldigend en daarom ook niet te beschrijven. Het is zoooooo mooi!!! Nico is nu aan het helpen met koken. Als we gegeten hebben gaan we weer op stap. Nu om de zonsondergang over Brice te bewonderen.

Zo, dat is het voor vandaag. Morgenochtend vertrekken we hier weer en gaan naar Moab. Opnieuw een natuurpark met mooie rotsformaties. Dit park onderscheidt zich door veel boog/rotsformaties. We gaan het zien.

Wij gaan vanavond weer het tentje in. Naar verluidt is dit de laatste nacht met veel kou en eventueel vorst. We zitten hier op 2400 meter.

Heel veel liefs van NNAR.

• 26 Mei 2010 - 06:43

Mag:

Yes ik ben de eerste!!!!

Maar heb eigenlijk niet zoveel te vertellen!

Veel plezier vandaag. Hopelijk liggen jullie nu lekker te slapen en is het niet al te koud.
    Hier valt ondertussen de regen met bakken uit de hemel, maar dat komt goed uit, want het gras is gezaaid en heeft wel wat water nodig!
    Doei

• 26 Mei 2010 - 06:46

Anne-Mascha:

Jammer, ben ik net wat later vanwege die enorm langzame computers hier op school. Heb ook niet zo veel te melden.
    Ik duim, dat jullie het niet al te koud hebben vannacht!!

XX Mas

• 26 Mei 2010 - 11:52

Tink:

nou gezellig met die dochters, ik heb ook niets te zeggen. Erg leuk dat jullie gisteren belde! Veel plezier. Dikke kus

• 26 Mei 2010 - 12:47

Eric:

Gezellig met die dochters die niets te zeggen hebben!!!!

Ben errug benieuwd naar de foto's.

grtn

• 26 Mei 2010 - 16:25

Daphne:

niks te melden hier, leuk he dat internet kunnen we elkaar tenminste op de hoogte houden over niks; hihihi. Of komt het omdat het een beetje stom staat, heb vandaag de badkamer gepoetst tegenover jullie vakantie verhaal? In elk geval weet ik nu wel dat ik niet de enige ben die gewoon in de dagelijkse routine zit en NIET in America op vakantie ben; ben ik niet alleen zielig!!! geniet ervan xx

• 26 Mei 2010 - 16:27

Daphne:

enne sluit me bij Eric aan; ben benieuwd naar de foto's!

• 26 Mei 2010 - 18:06

Marenhenk:

Wat krijgen we nu!!!! In een hotel slapen???? Een beetje kou en dan snel naar binnen. De weer goden hadden het afgelopen jaar speciaal lekker koud weer gestuurd om jullie een beetje in de stemming te brengen en dan gaan NNAR naar een hotel.
    Nu zijn jullie zeker de watjes van de groep (hihi).

Veel plezier en geniet maar lekker.

• 26 Mei 2010 - 19:56

Jenny:

Ik had het vanmorgen om half 6 al gelezen maar ook ik had niets te vertellen dus heb ik dat ook maar niet gedaan. Veel plezier en hoop dat het vannacht beter vertoeven is als 2 dagen geleden.
    Henk had nog een voorstel als jullie het weer koud hebben gaan jullie met z'n 4 in een tent slapen dan kunnen jullie elkaar opwarmen.
    Veel liefs xx

• 27 Mei 2010 - 09:15

Joke:

jullie maken veel mee gaaf hoor.
    maar hier is het feest opa en oma van sven robert goed he.groetjes en nog heel veel plezier
    joke en gerard