Het begint te kriebelen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu Het begint te kriebelen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nico, Nini, Rob, Astrid - WaarBenJij.nu

Het begint te kriebelen

Door: 4opweg

Blijf op de hoogte en volg Nico, Nini, Rob, Astrid

21 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Vandaag de laatste dag in Nederland.
Rob moet nog werken, ach, da's zielig. Astrid heeft haar oma-oppas-vrijdag. Nini en Nico zijn vrij.

Voor morgen worden er geen aswolken boven West Europa verwacht. Alleen in het noorden van Scandinavië zijn de luchthavens tijdelijk dicht. Dus dat valt mee.

De staking van British Airways die aanvankelijk was gepland gedurende 20 dagen vanaf 18 mei is door de rechter verboden. Vandaag is het vonnis van deze rechter echter verworpen en gaat het cabinepersoneel van BA toch staken, maar...... pas vanaf maandag.
Dus kunnen de slaapzakken in de tas blijven, deze zijn niet nodig op het vliegveld.

Wij vliegen morgen om 11:45 uur met een Airbus A320 van Schiphol naar Heathrow. Vertrek van Heathrow om 16:10 uur (London time) met een Boeing 777. Aankomst Las Vegas plaatselijke tijd 18:50 uur. Dat is 40 minuten later dan gepland.

We gaan het zien. Maak niet uit joh.

Groetjes, NNAR.

• 21 Mei 2010 - 13:18

Anne-Mascha&Richard:

Joepie, na maanden van voorpret gaat het nu eindelijk beginnen.
    Alvast heel veel plezier enne.... gedragen jullie je daar een beetje in die groep?!

Heel veel liefs van Rich&Mas.

• 21 Mei 2010 - 13:22

Mag:

Hi,

Een Nederlandse Amerikaan die zie je al van verre staan....

Graag een foto met cowboy hoeden sturen, of 1 met een dikke vette hamburger!

Hopelijk verloopt de reis goed en hebben jullie inderdaad die slaapzakken niet nodig!

Veel plezier in ieder geval, geniet er maar lekker van!!! (Tink, Mas en Daph, ik weet niet wat jullie ervan zeggen, maar vroeger toen wij nog meegingen, was het een weekendje camping!! Tegenwoordig vliegen die 4 de hele wereld over terwijl wij gewoon moeten werken!! Het is niet eerlijk! Calimero)

En meiden winnen met klaverjassen hè!

Pa, niet zomaar de bus uitspringen, eerst ff wachten tot iedereen uitstapt!

Nini, hou je tassie vast!

Hihihihi

• 21 Mei 2010 - 14:25

Jenny:

Genieten jullie er maar lekker van je heb het verdiend en maak je maar niet druk om mama komt ook goed. Niet te veel kaarten anders mis je een hoop. Allemaal een hele fijne vakantie.

Liefs Jenny

• 21 Mei 2010 - 15:08

Eric, Tink, Britte:

Tja, alles is al zo'n beetje gezegd. Veel plezier en ik weet dat het lastig gaat worden, maar zorg ervoor dat ik me niet al te erg voor jullie moet schamen! En neem alsjeblieft de tips van Magda ter harte, dan komen jullie tenminste compleet qua personen en bagage weer terug!

Dikke kus, maar eerst nog even tot straks!

• 21 Mei 2010 - 15:10

Tink:

ehh mag, je hebt helemaal gelijk over het kamperen, maar ehh gezien onze laatste trip durf ik niet veel te zeggen over ver weg gaan...

• 21 Mei 2010 - 19:09

Marenhenk:

Ja ja, hou de moed er maar in. Sus je maar in slaap met het idee dat je engeland uitkomt. Een advies lijkt me bij de start wel op zijn plaats. Neem alvast wat slaapzakken mee en in ieder geval voor 5 dagen ontbijt, lunchpakketten en wat reserve
    pakketjes voor de avond. Regeren is vooruit zine dus bereid je alvast voor op wat leuke dagen Heathrow. Er schijn enorm veel te zien en te beleven te zijn als die tienduizenden
    )ge)strandgangers zich ontspannen neervlijen op de luchthaven. In ieder geval van ons heel heel veel plezier en we hopen dat jullie na het weekje heathrow (het zal toch niet langer duren he) volop kunnen genieten van de resterende periode. Doe geen domme dingen en hou als manvolk manmoedig het hoofd koel en de handen aan het stuur.
    liefs
    Marenhenk

• 22 Mei 2010 - 17:39

Rik Jonkers:

hee lieverds,

doe alles wat ik ook zou doen,alhoewel het meeste verboden is daar,haha.
    heel veel plezier,geniet,en ik verwacht toch op zn minst een mooie film te zien als jullie weer thuis zijn.

groetjes,
    rik